Spot wkrótce będzie można zobaczyć w komunikacji miejskiej. Zobaczymy na nim ekran komputera i platformę Google Maps, za pomocą której możliwe jest zwiedzanie i poznawanie uroków warszawskiej rzeki. - Chcieliśmy zrobić spot, który wykroczy poza schemat filmu turystycznego, bez dronów ani wzruszających historii. Wisła jest realnym miejscem, w którym spotykają się wszyscy mieszkańcy Warszawy i przyjezdni. I to do nich adresowany jest nasz spot - Damian Siemień, Creative w agencji albo albo. Czy się to udało? Sprawdźcie sami:
Filmik przypomina nieco gamingowe instrukcje dla graczy, które są bardzo popularne na YouTube. - Warszawska Wisła to przestrzeń bezpieczna, demokratyczna i przede wszystkim ciekawa. Zależało nam na tym, żeby w tegorocznym spocie podkreślić jej różnorodność i przekazać komunikat, że jest to przestrzeń dla każdego - mówi Robert Zydel, Dyrektor Biura Marketingu miasta stołecznego Warszawy.
- Wszyscy używają Google Maps, więc zaangażowanie tej strony w rolę drugoplanowego bohatera było naturalnym wyborem w przypadku filmu mówiącym o miejscu dostępnym dla każdego – dodaje Siemień.
Zobacz też: Google Street View w Warszawie. Wisła trafi na słynne mapy! [ZDJĘCIA]
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?