Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Bochnia nie wykorzystała okazji do swojej promocji

Małgorzata Więcek-Cebula
Bochnia nie wykorzystała doskonałej okazji do promocji miasta soli
Bochnia nie wykorzystała doskonałej okazji do promocji miasta soli Małgorzata Więcek- Cebula
Sporo zamieszania wywołały w Bochni tegoroczne imieniny św. Kingi - patronki bocheńskich górników. A raczej brak imprez organizowanych zwykle z tej okazji. Na problem zwrócili uwagę dziennikarze lokalnego portalu internetowego Bochnianin.

Dlaczego zatem miasto nie skorzystało z dogodnej okazji do wypromowania Bochni? Przedstawiciele Miejskiego Domu Kultury tłumaczą, że liczyli na inicjatywę Uzdrowiska Kopalnia Soli Bochnia. Okazuje się, że projekt, w który można było wpisać obchody imienin św. Kingi lub je wyeksponować pojawił się w rozmowach z samorządem miasta już kilka miesięcy temu. Miasto nie chciało jednak dołożyć się do jego przygotowania.

- Bochnia zgodnie z tym, co jest na stronie internetowej magistratu, to miasto soli. Niestety, wydarzeń, które wpisywałyby się w to hasło reklamowe, nie ma - zauważa Tomasz Florczyk, dyrektor ds. marketingu Uzdrowiska Kopalnia Soli Bochnia. Do tej pory imprezy związane z obchodami imienin św. Kingi w Bochni organizował Małopolski Instytut Kultury. Przedstawiciele Miejskiego Domu Kultury w Bochni zapewniają, że imprezy z okazji imienin św. Kingi w przyszłym roku nie są wykluczona.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bochnia.naszemiasto.pl Nasze Miasto