Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Mateusz Ziółko nagrywał swój teledysk w Bochni

Małgorzata Więcek-Cebula
Mateusz Ziółko wybrał Bochnię do klipu, bo miasto go zauroczyło
Mateusz Ziółko wybrał Bochnię do klipu, bo miasto go zauroczyło screen z youtube
Zwycięzca III edycji „The Voice of Poland” wydaje swój pierwszy album. Klip piosenkarza robi darmową reklamę Solnemu Miastu.

- Mam do tego miasta sentyment, stąd pochodzi mój przyjaciel Marek Piekarczyk - przyznaje Mateusz Ziółko.

Teledysk do piosenki „W płomieniach”, promującej debiutancki album muzyka, który ukaże się już wiosną, zdecydował się zrealizować nie w rodzinnej Zubrzycy Dolnej, ale na Plantach Salinarnych w Bochni.

Miasto urzekło Ziółkę, gdy przyjechał do niego po raz pierwszy w 2014 r., jako gość festiwalu Integracja Malowana Dźwiękiem.

- Bywałem tu także na spotkaniach z Markiem i wszystko wskazuje na to, że jeszcze tu wrócę. Obiecałem odwiedzić mojego przyjaciela w jego domu - dodaje muzyk.

W jego klipie „W płomieniach” prócz Plant Salinarnych i klimatycznej altany zobaczyć można inne parkowe plenery oraz jedną z restauracji. Ujęcia we wnętrzach także kręcono w Bochni, w prywatnym mieszkaniu. Tak się fajnie złożyło, że gościny użyczyła muzykowi jedna z jego znajomych.

Z kolei fragmenty teledysku z ogniskiem zostały zrealizowane na pięknej, widokowej działce w okolicach Gdowa. Klip do najnowszego przeboju Ziółki powstał w ciągu kilku dni, a zdjęcia kręcono w ubiegłym tygodniu.

Gotowy materiał trafił już do sieci, do wczoraj na portalu YouTube miał ponad 250 tys. wyświetleń. Z niespodziewanej reklamy miasta zadowolony jest Tomasz Ryncarz, szef wydziału promocji w bocheńskim magistracie. Zwłaszcza że Bochnia nie wydawała na ten cel ani złotówki. - Cieszy nas to, bo to znak, że Bochnia jest dobrze postrzegana - podkreśla.

Informacja o klipie muzyka błyskawicznie rozeszła się wśród mieszkańców i na forach internetowych. Ucieszyła nie tylko fanów laureata telewizyjnego show „The Voice of Poland” a jednocześnie zwycięzcy opolskich debiutów w 2014 r.

- To wielka niespodzianka dla nas wszystkich. Jak widać , Bochnia jest wyjątkowa. Cieszę się, że artysta wybrał nasze miasto - mówi Monika Iwaniec.

Muzyczny klip to w ostatnich tygodniach już druga promocyjna inicjatywa z Bochnią w tle, do której przyczynił się Marek Piekarczyk, jeden z najbardziej znanych jej mieszkańców.

Wcześniej osobiście wystąpił w zwiastunie programu „Historia świata według Osbourne’ów” na kanale „History”, zachęcając do zwiedzania unikatowej na światową skalę bocheńskiej kopalni soli.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na bochnia.naszemiasto.pl Nasze Miasto