Akcja prowadzona przez Wydział Promocji i Rozwoju Miasta Bochnia nieprzypadkowo jest organizowana właśnie teraz. Lato to bowiem czas wypoczynku i podróżowania. Każda z obdarowanych koszulką osób będzie zobowiązana do zrobienia sobie w niej zdjęcia podczas letniej eskapady i przesłania go do urzędu.
- Może to być fotografia zrobiona zarówno podczas wycieczki rowerowej po pięknych terenach powiatu bocheńskiego, jak i na przykład z Karaibów. Ważne jest, aby mieszkańcy, którzy odebrali koszulki, stali się ambasadorami miasta - podkreśla Tomasz Ryncarz, naczelnik wydziału Promocji i rozwoju miasta.
Jedną z osób, która ma już t-shirt, jest Jolanta Sulma. Wkrótce wybiera się do Wenecji oraz Lwowa.
- Inicjatywa „Ambasadorów” jest bardzo ciekawa, a ja chętnie będę promować moje miasto podczas urlopu - zaznacza bochnianka.
Kolejna „Ambasadorka’, Jolanta Sumara-Warchoł ma zamiar wyjechać m.in. nad polskie morze oraz na Mazury.
- Nie wstydzę się miejsca, w którym mieszkam, dlatego również zdecydowałam się na udział w akcji - podkreśla.
Wygląda na to, że osób zainteresowanych promowaniem Bochni jest znacznie więcej, bo akcja koszulkowa cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Tylko w pierwszym jej dniu rozdano około tysiąca t-shirtów. Kolejni chętni powinni się pospieszyć, ponieważ w magistracie pozostało jeszcze tylko 500 podkoszulków.
Akcję „Ambasador” wspiera Marek Piekarczyk, lider kultowego zespołu TSA, który jest honorowym ambasadorem Bochni.
- Muzyk na każdym kroku pokazuje, że zależy mu na tym, aby nasze miasto się rozwijało i było pozytywnie odbierane w całej Polsce i nie tylko. Jesteśmy mu za to ogromnie wdzięczni - podkreśla Tomasz Ryncarz.
WIDEO: Bochnia: wyławiają młode talenty
Źródło: Tarnowskie Media sp. z o.o.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?