Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

"Must Be The Music": Bluejay z Brzeska zebrał pochlebne recenzje

Łukasz Jaje
ww.facebook.com/tylkomuzyka
Młody zespół z Brzeska ma swoje "pięć minut". Formacja Bluejay oczarowała jurorów szóstej edycji programu "Must Be The Music". Teraz muzycy liczą na nasze poparcie w internetowym głosowaniu, które zakończy się już w czwartek.

Elżbieta Zapendowska, Kora, Łozo, Adam Sztaba i publiczność zgromadzona w studio oraz przed telewizorami usłyszała autorski kawałek Bluejay - "Take me home". Jurorzy nie mieli wątpliwości, głosując cztery razy na "tak".

- Uwielbiam takie utwory, to piękny numer. Nieczystości wokalu było mnóstwo, ale nawet te fałsze jestem ci w stanie wybaczyć - stwierdziła oczarowana, ale i - jak zawsze - wymagająca, Elżbieta Zapendowska.

Niecałe dwie minuty występu wystarczyły, żeby młodzi mieszkańcy naszego regionu przestali być anonimowi dla Polaków. - Odcinek był nagrywany w czerwcu, ale nikomu nie mówiliśmy o udziale w programie, bo nie byliśmy pewni, czy zostaniemy pokazani w telewizji. Oprócz nas wystąpiło przecież sporo wykonawców z całej Polski. Chcieliśmy uniknąć zbędnego rozgłosu - zdradza Kacper Kornaś. Założyciel projektu ma 20 lat i pochodzi z Jurkowa koło Czchowa. Co ciekawe, jego brat Łukasz jest liderem zespołu After Day.

Muzyczne korzenie są także silne w rodzinie najmłodszego członka Bluejay, czyli Pawła Grabarza. Kamil Grabarz, brat 19-latka z Lipnicy Murowanej, jest bowiem wokalistą w Skangurze. W "Must Be The Music" wystąpili także Marek Kopacz, 21-letni student AGH z Dąbrówki (gm. Rzezawa) oraz tegoroczna maturzystka, 19-letnia Katarzyna Gałkowska z Brzeska - miasta, gdzie zdolna czwórka wspólnie szlifuje umiejętności. - Bluejay powstał na potrzeby precastingu do "Must Be The Music", który odbył się w Nowym Sączu. Tam wypadliśmy na tyle dobrze, że zaproszono nas na wspomniane nagranie do stolicy. Na razie rzuciła nam się w oczy znakomita organizacja programu. O nic nie trzeba się martwić - dodaje Kacper Kornaś. Muzycy nie kryją zaskoczenia, ale są też wdzięczni za liczne dowody sympatii. - Po programie skrzynka na Facebooku była pełna wiadomości - uśmiecha się Kacper.

Za pośrednictwem oficjalnej strony "Must Be The Music" na Facebooku można wesprzeć Bluejay. Po każdym odcinku odbywa się bowiem głosowanie, którego procentowe wyniki będą odzwierciedlone w nagrodach finansowych dla wykonawców.
- To też dobry miernik popularności dla organizatorów. Dlatego serdecznie dziękujemy za oddane na nas głosy i prosimy o wsparcie - kończą muzycy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Filip Chajzer o MBTM

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na brzesko.naszemiasto.pl Nasze Miasto