Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
3 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma...
fot. Marcin Makówka

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Mówiąc najprościej – chodzi o to, by np. zabierzowska firma Foodcare nie musiała wytwarzać dla Biedronki budyniów i galaretek pod (należącą do tej sieci) marką Nasz Deser, tylko dostarczała tam te produkty pod swoją marką, np. Gellwe. Taką „ochroną” mieliby być objęci wszyscy polscy producenci – nie tylko żywności, ale i chemii gospodarczej, bo w tym segmencie sieci handlowe też stworzyły i nadal tworzą marki własne. – To dobry pomysł. Polska winna mieć marki tak silne, jak Coca-Cola, a ekspansja marek własnych sieci utrudnia ich tworzenie – uważa Wiesław Włodarski, prezes Foodcare.

Zobacz również

Chcesz pokoju, szykuj się do wojny. Prezydent o wydatkach na obronność

Chcesz pokoju, szykuj się do wojny. Prezydent o wydatkach na obronność

Arka chce podtrzymać passę w Pruszkowie. Wicelider przywiezie trzy punkty do Gdyni?

Arka chce podtrzymać passę w Pruszkowie. Wicelider przywiezie trzy punkty do Gdyni?

Polecamy

Marek Ziętara: Cracovia musi wrócić do korzeni

Marek Ziętara: Cracovia musi wrócić do korzeni

Hollywoodzki gwiazdor odwiedzi Kraków. Odbierze nagrodę

Hollywoodzki gwiazdor odwiedzi Kraków. Odbierze nagrodę

Ważna zmiana w Tatrach! Sprawdź, czego nie będziesz już mógł robić w majówkę

Ważna zmiana w Tatrach! Sprawdź, czego nie będziesz już mógł robić w majówkę