Biuro Obsługi Klienta GPEC: 58 52 43 580 lub z tel. kom. 785 884 732.
W odpowiedzi na zgłoszenie GPEC dokona wymiany lub naprawy zużytych urządzeń.
WAŻNE: Zabarwionej wody nie można pić ani gotować. Do czasu wymiany urządzeń trzeba korzystać z wody butelkowej. Zabarwionej wody można używać do kąpieli. Pracownicy GPEC informują, że barwnik jest nietrwały i w razie zabarwienia ubrań można je łatwo wyczyścić po opłukaniu w czystej wodzie.
Czytaj także: Sąd ogłosił upadłość gdańskiej Mieszkaniowej Spółdzielni Budownictwa Ekologicznego
Barwienie wody ma na celu doskonalenie jakości dostaw ciepła oraz ciepłej wody.
- Działanie to realizujemy w ramach okresowego przeglądu infrastruktury ciepłowniczej. Jest to najlepszy sposób na wykrycie ewentualnych nieszczelności wymienników służących do podgrzewania wody lub w innych miejscach infrastruktury - mówi Andrzej Baranowski, p.o. Kierownik Działu Sieci GPEC. Barwiona woda nie powinna przedostawać się do instalacji. Jeśli jednak po odkręceniu kurka ciepła woda będzie miała zielone zabarwienie, oznacza to nieszczelność wymiennika wynikającą z jego zużycia. Po przyjęciu zgłoszenia GPEC wyśle pracowników, by zlokalizowali nieszczelność urządzenia, którego naprawa nastąpi w ciągu 10 dni roboczych w przypadku standardowej instalacji.
Zabarwiona woda może płynąć z kranów w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Barwienie wody przeprowadzane jest za zgodą Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gdańsku.
Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?