Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Oszuści coraz aktywniejsi w Tarnowie

Tomasz Rabjasz
Ich ofiarami padają przeważnie osoby starsze, nieświadome tego, że celowo wprowadzane są w błąd.

Fałszywi przedstawiciele handlowi podszywając się pod dotychczasowych dostawców energii elektrycznej, paliwa gazowego czy operatorów telekomunikacyjnych wprowadzają w błąd swoje ofiary. Oszuści zazwyczaj nawiedzają ich w domach, przedstawiając im inne niż rzeczywiste warunki zawieranych umów.

- Podejmujmy świadome decyzje, kierując się zasadą: „Podpisać możesz, przeczytać musisz” - podkreśla Krzysztof Podgórski, miejski rzecznik konsumentów w Tarnowie.

Dodaje, że najlepszym sposobem na uniknięcie wmanewrowania się w niechcianą umowę jest dokładnie zapoznać się z treścią przedstawionych dokumentów przed ich podpisaniem.

Jeżeli ktoś padł już ofiarą oszustów, może z tym problemem zgłosić się do biura miejskiego rzecznika konsumentów w Tarnowie przy ulicy Nowej 4. Ze względu na rodzaj zgłoszonych spraw rzecznik współpracuje z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Urzędem Regulacji Energetyki. Z pomocy może korzystać każdy mieszkaniec Tarnowa. Osób, które zostały oszukane i korzystają z tego typu pomocy, jest bardzo dużo. - Poczekalnia pęka w szwach - zaznacza pracownik biura miejskiego rzecznika konsumentów.

WIDEO: Odblaski – kiedy i gdzie powinniśmy je nosić?

Autor: Dzień Dobry TVN, x-news

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bochnia.naszemiasto.pl Nasze Miasto